donderdag 10 september 2009

 

Workshop: Thee servies beschilderen







Ik weet dat een aantal van jullie graag de workshop thee servies beschilderen zouden willen volgen. Ik ben druk bezig met de voorbereiding. De workshop zal gehouden worden ergens in de Betuwe. Om een juiste lokatie te vinden zou ik graag weten met z'n hoevelen we dan ongeveer zijn. Mocht je belangsteling hebben zou je me dan een mailtje willen sturen: D.Vink10@kpnplanet.nl. Ik kan dan in overleg met jullie een datum prikken.

Workshop: Thee servies beschilderen

We gaan deze dag een thee servies beschilderen in frisse kleuren en met vrolijke afbeeldingen. Je leert op een leuke speelse manier vrolijke afbeeldingen te maken. Je kunt kiezen uit diverse kleuren. Er zijn genoeg voorbeelden aanwezig maar je mag natuurlijk ook je eigen ideeën toepassen. Je gaat eind van de dag naar huis met een geweldig en origineel thee servies!!!

Je kunt kiezen uit:

* een theepot met 2 kop en schotels en een bakje voor je theezakje. Prijs: € 35,-
* een theepot met 4 kop en schotels en een bakje voor je theezakje. Prijs: € 45,-
* een theepot met 6 kop en schotels en een bakje voor je theezakje. Prijs: € 55,-

De prijs is inclusief:

* een thee servies
* koffie, thee, fris en wat lekkers
* gebruik van alle verf


Locatie: In de Betuwe.
Datum: Nog in te plannen

Graag hoor ik van jullie!








xxxx

Reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Aanmelden bij Posts [Atom]