vrijdag 27 november 2009

 

Terugblik Vintage Workshop 22 nov 2009

Zondag 22 november was het zover: De Vintage workshop in Heesch.
Het was een gezellige dag!
Het was leuk om weer een aantal bekende te zien en ook weer erg leuk om nieuwe scrappers te ontmoeten.
Ondanks dat het bij Creatief met Foto's een open dag was en dus erg druk hebben we er een geweldige dag van gemaakt.
Ik moet zeggen dat de layouts die jullie gemaakt hebben ongelofelijk mooi zijn geworden!! Mijn complimenten!!!!!!

Hier zijn de layouts die we gemaakt hebben.













Deze prachtige layouts zijn gemaakt door Petra van Osch!!!!







Mochten jullie het leuk vinden om hier ook je eigen layouts te laten zien mail me dan de foto's dan zet ik ze erbij:)

En hier een aantal foto's. Helaas zijn ze niet echt duidelijk en scherp maar zo krijg je toch een indruk.














Dank jullie wel dames voor deze geweldige dag!!!!

Op 16 jan en 21 maart geef ik in Heesch nog een Vintage workshop waar we heel veel technieken gaan leren.
Wie weet tot dan!

xxxx
Chimene

Reacties:
Het was inderdaad een gezellige en inspirerende dag Chimene. Ik heb er van genoten en het was zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes, Petra
 
Chimene bedankt voor de gezellige leerzame dag. Ik ben echt heel blij met het resultaat van m'n LO's.
En van harte gefeliciteerd met je babynews :)

Doei doei Astrid
 
Hoi Chimene,
Bedankt voor het plaatsen van de leuke fotos en de fotos van de layouts.
Het was een geweldige gezellige dag en ik wens je alle goeds toe, en zeker totziens in het nieuwe jaar.
groetjes
marion dudzik
 
Hai Chimene,

Ik zie nu pas de foto's. Bedankt voor de onwijs gezellige dag en voor de kei gave workshop.
Heb een hoop inspiratie opgedaan.


Gr.Helga
 
wow what a great layouts, love all detail and colours you have used
 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Aanmelden bij Posts [Atom]