woensdag 29 februari 2012

 

Workshop Shabby mini album maken






Vrijdag 13 april van 19.30 tot ca. 22.00 uur

We maken tijdens de workshop een geweldig mooi en compleet mini album van jute in de Shabby Chic style. Het album is ca 10 x 15 cm en biedt plaats aan een aantal kleine foto's.
Doe mee en laat je verbazen over het prachtige resultaat.
Tijdens de workshop doe je een hoop ideeen op en leer je technieken.
Na afloop ga je naar huis met een super gaaf mini album.

Afhankelijk van het aantal deelnemers wordt de workshop gehouden in Dodewaard of Zetten (Betuwe)

     Kosten: 29,50
     Prijs is inclusief:
Voor meer informatie of als je je wilt opgeven:
Chimenevink@hotmail.com

Een creatieve groet,
Chimene






Reacties:
ik doe het even hier op deze blog van je
als ik probeer naar je andere blog te gaan krijg ik een knal grote waarschuwing steeds dat er iets niet klopt met de site en dat als ik toch de site laat draaien ik computer problemen ga krijgen door iets wat er in die blog zit , heel jammer want ik keek altijd graag naar je creaties, ik dirf hem echt niet verder te openen
gr. marijke
 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Aanmelden bij Posts [Atom]